Këshilla/Blog

Edona 30.10.2019

Kam fytyren me akne te brendshme te dhimbshme,kam perdorur kremra,kam pire antibiotik por asgje.Mu acarua shum pas lindjes dhe arrdhjes ciklit.Kam nje luhatje shum te vogel hormonale,kam microciste.Dua te di cfare te bej sepse po me shqetesojne shume.Kam fytyre te yndyrshme.

  1. Sb thotë:

    Dhe une vuaj nga e njejta gje Duhet te drejtohesh te nje mjek te marresh ilace nga goja te shoqeruara me krem per fytyren, smund t t jap ilacet e mija sepse nuk e di si mund t reagoj organizmi yt. keshtu qe shkon tek nje mjek dhe bej disa analiza

  2. Dr. Adelina Nikolla thotë:

    Pershendetje ne lidhje me shqetesimin tuaj do ju keshilloja te benit nje konsult me mjekun specialist Dermatolog per te mare natyren dhe shkakun e keture akneve. Normalisht ndryshimet hormonale sjellin te tilla probleme por duhet konsult me specialistin per te mare mjekimin e duhur.
    Ju uroj dite te mbare.

  3. Aldi thotë:

    Prsh. Pulla të kuqe në gjith trupin ,me kruajtje. Në dark acarohen dalin në lëkur , në mëngjes ënjtet i gjith trupi . ? Ju lutem

Ju lutemi që komentet tuaja të jenë mbështetëse dhe jo gjykuese ndaj të tjerëve. Faqja administrohet, ndaj komentet postohen vetëm pas aprovimit nga administratori.